Vila I Frid

Mellan lördagen och söndagen hände något så fruktansvärt. Min morfar gick bort. Han har varit sjuk länge, så jag antar att han får vila nu. Men jag har aldrig gått igenom ett dödsfall förut så hela den grejen kom som en chock. Visste inte hur jag skulle va, hur jag får reagera, vad jag ska göra? Jag har hela familjen på andra sidan jordklotet och jag har ingen möjlighet överhuvudtaget att ta mig dit med askmolnet över oss.. Men som alla har sagt till mig, det är livets gång.. jag ska vara glad att han blev så pass gammal som han blev och att han har fått uppleva 4 barn och hur många barnbarn som helst. Men stackars stackars mormor.. hur ska man leva vidare efter så många år tillsammans?

Nu har jag iallafall avslutat min engelskakurs.. väntar på slutbetyget och jag hoppas på ett mvg. Trots att mina två sista uppsatser var någorlunda tveksamma (har inte fått betyg på dem än) så har jag iallfall satt mvg på allt annat.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sätta igång med min shoppingdag.. Jag kallar det tröstshopping, för då får man handla mycket mer..

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Olivera

Tänker på dig och din familj Alin.. Pussar&Kramar

2010-04-21 @ 20:14:39
Postat av: Ida

Jo, det är ju så, livets gång, tyvärr. Jag vill inte dö, jag vill inte att någon ska dö.

Vet hur du känner dig (tror jag iaf), tänker på dig! Gråt och var ledsen, det känns faktiskt bättre efter ett tag!

Puss och kramen!

2010-04-21 @ 21:47:32
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0