Bröllloooppp

I lördags gifte sig Therese och Peter! Så himla fina var dem och hela cermonin!
Själva vigseln va i Lidingö kyrka och sen åkte vi till Elfvik (?) där hela middagen och festen var.. Jag hade supertrevligt och Therese strålade som en liten stjärna!
Dessutom är det såklart alltid kul att träffa Ida som anonymt gömmer sig i Katrineholm!

Ja, vad händer annars? Jag jobbar på.. det är lite mer att göra nu men fortfarande inte tillräckligt, men från nästa vecka så kommer det igång, säger alla här iallafall!?

Om 2 veckor sticker jag iväg.. längtar ihjäl mig för jag behöver lite sol på min bleka kropp!!

Här är lite bilder från spektaklet i lördags!









Nu ska jag fortsätta "jobba"

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0