Demolering

Imorgon börjar renoveringen.. vi ska slå ut väggarna och riva hela kalaset. Jag kommer inte vilja åka dit och kolla, just bara för att skydda mig ifrån att få panik.. men jag tror stort på det här projektet och jag vet att det kommer bli så sjukt snyggt! Förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid heller..

Hela veckan har jag varit på fack-kurs vilket har varit väldigt väldigt tråkigt. Mina dagar har gått ut på att tortera och terrorisera Therese i ren desperation att få någonting att göra. Att ha henne som offer var väldigt lyckat!
Tyvärr så lämnar hon nu mig på min skitiga arbetsplats för äventyr hos en ny arbetsgivare, så det är bara att gratta, önska henne lycka till och hoppas på att hon får se mer av mig på sina kommande arbetsplatser/skolor!

Just nu är jag på relax-mode ute i waxholm.. hämtar mig lite, andas lite frisk luft, sover gott och får maten serverad på bordet. Det kallas för lyx! Men som jag själv vet så kommer storstan att snart kalla på mig tillbaka. Redan på lördag då det vankas utgång de-luxe!

God natt människor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0