Eh, god natt

Trött, sjuk men glad.. så känner jag mig idag!
Har haft en sjukt soft kväll med Sophie.. vi har ätit och skrattat ihjäl oss som alltid. Och nu sitter jag med Niklas och Mange som dricker öl, äter chips, snusar och kollar amerikansk fotboll.. känns som att det börjar bli dags att dra sig tillbaka eftersom att testosteronet börjar ta över.
Jag ska koncentrera mig på att bli frisk, är riktigt risig nu med en huvudvärk som heter duga och en rasslande hals. Men jobbar kortdag både torsdag och fredag så det kommer gå bra!

Imorgon ska jag till lägenheten för första gången så elektrikern kommer för att dra elen så att jag kan få mina spotlights!!!

Nu ska jag retirera.. känns klokt!
Sleep tight




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0