Finally!

Min jobbhelg är över för denna gång också.. fy vad skönt.. nu dröjer det 4 veckor innan jag jobbar en söndag igen.. så det känns sjukt bra!! Söndagar är heliga, då vill jag absolut inte jobba, speciellt inte 9-18.. lite för saftigt pass.

Om en vecka däremot så flyttar jag in i lägenheten, så jag ska dit i veckan och ta lite mått. Jag ska ju göra om lite, och bara göra den lite mer i min stil. Ska sätta in lite garderober, diskmaskin, måla lite, tapetsera och betsa om bänkskivan. Längtar tills jag börjar kalla det för mitt hem!!

Nu ska jag vila lite, kan knappt hålla ögonen öppna

Btw, kollar på Jon, Kate plus 8.. så himla mysig familj.. blir sjukt sugen på att få sexlingar!

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0