Helg helg helg!!

Jag har det så grymt bra just nu! Ligger kvar i sängen, med datorn i knät, tvn som spelar lite soft musik, värmefläkten som blåser varm luft och mat som uppvärms i micron! Här tänkte jag ligga kvar i ett par timmar och bara ta det lugnt.. sen ska jag städa lite här och klä på mig gymkläderna och inta SATS på södra station.. på kvällen sen väntar bio med min man... Sjukt bra!

Igår var det spelkväll ute i Stureby vilket också var grymt! 10 skikande tävlingsinriktade tjejer kan bara spåra ur, vilket det också gjorde.. jag kan stolt säga att mitt lag kom 2:a i Alias, fast vi hade kommit 1a om inte folk hade fuskat sig till segern!!!

Nu har jag inte tid med det här.. det är chillzone för hela slanten nu..

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0