Oväntat men KUL!!


Vad ska man säga.. idag hade jag psykiskt förberett mig på att bära och släpa eftersom att jag skulle flytta in idag! Men som det ser ut nu så kommer jag inte flytta in på ytterligare en månad på grund av RENOVERING!!
Lägenheten är ju jättefin, så jag ska inte slita sönder kök och badrum, utan slå ut väggar och få en helt ny planlösning.



Om vi utgår ifrån bilden ovanför som är den nuvarande planlösningen, så tänker jag ta bort väggen mellan sovrummet och köket för att få öppen planlösning. Sen tänker jag flytta väggen i sovrummet närmare vardagsrummet.. så nuvarande sovrummet kommer bli vardagsrum, fast större och vardagsrummet kommer bli sovrummet fast mindre! Jag kommer också behöva lägga nytt golv bara för att det kommer bli skadat..
Jag tror att det kommer bli grymt faktiskt. Om allt går som det ska så börjar bygget på onsdag. Men som sagt, allt kan hända till på onsdag, men jag hoppas att vi kommer genomföra dessa ändringar...

En annan mycket bra sak är att jag nu slipper jobbet till på fredag på grund av kurs!!

Hej då kära vänner!


Kommentarer
Postat av: anna

lycka till! intressant att se resultatet. bye!

2010-02-05 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0