Sl-skit

Jag blir helt galen på dessa SL-kontrollanter! Dem är överallt hela tiden... springer runt i sina fula svarta och blå jackor och gör livet surt för folk. Jag har som tur är, inte råkat på någon på riktigt, förutom när jag var 16 och åkte lagligt. Visst, det är klart att man ska betala för sig, men betala så mycket pengar för någonting som enligt mig inte fungerar bra? Betala 700:- i månaden på att få stå ihopträngd som ett djur vart man än ska.. aldrig!

Imorgon blir lägenheten min på pappret! Fast han ska få bo kvar till på lördag, så tar jag och flyttar in på söndag.. då kommer jag verkligen inte behöva något Sl-kort iallafall..

Annars så känns tillvaron riktigt bra just nu.. och mia kom just med världens bästa idé!!
Mycket roligt på gång och många mysiga kompisar att träffa!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0