Back to work

Jag har haft en grym helg i solen, tänk  om alla helger kunde vara så bra? I fredags satt jag med mina goda vänner Adam och Sophie på medis och glassade i solen innan jag mötte Tarane för en soft kväll hos henne.. Lördagen spenderade jag på djurgården med picknick, sol och min älskade man för att sen bege mig iväg, återigen till Tarane för en förfest innan vi gav oss ut på stan. Och söndagen var bara ren skön dag med lunch på hardrock, sol, bad och grillning på kvällen.. Hade så sjukt liten lust att gå upp 7.00 för att gå till jobbet dagen efter!?
Var ju tvungen att vara på alerten också eftersom det var min första arbetsdag.. så nu är jag helt matt i huvudet.
Väldigt mycket information att ta in. Längtar tills jag kan det där som ett rinnande vatten. Alla nya jobb är ju ett stort frågetecken innan man kommer in i själva uppgifterna.

Vi håller på att kolla upp resor till Grekland i Augusti, väntar bara på att få
tummen upp av jobbet.. men det lät som att det inte skulle vara några problem.
Hoppas hoppas!!

Måste fortsätta se intresserad ut av krigsfilmen Niklas satt på..
Bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0