Hot hot hot!!

Jag smälter bort det är helt sjukt varmt.. jag kan inte klaga på utomhustemperaturen, den njuter jag av, men inomhus kan och tänker jag klaga på! Alla fönster står öppna men det hjälper ingenting.. hur mycket pengar skulle man inte betala för en AC nu? Mitt i värmeböljan så måste jag helt plötsligt packa eftersom min mamma ska låna min lägenhet i 3 veckor. Waxholm är ju såld och hennes nya lägenhet i Täby får hon inte förrän i Augusti..

Nu har jag jobbat ensam på jobbet i 2 dagar och det känns INTE bra.. Växelsystemet och datorn har börjat leva egna liv. I början trodde jag att det var jag som inte förstog nåt och att jag bara hade gjort allting fel.. alla tror ju såklart fortfarande att det är MITT fel för att jag inte förstår hur man gör, så jag har fått en och annan tillsägning om att telefonen inte fungerar att ringa till (???) Till slut ringde jag service på skiten och dem sa att allt såg helt galet ut och att jag inte hade haft något med saken att göra, men att det var ett avancerat problem som skulle ta tid att ordna.. någon skulle bara våga säga något om telefonen imorgon!

Sen vill jag bara säga grattis till sanela som gifter sig imorgon... sjukt, hon hann först av alla mina vänner. Tyvärr kan jag inte vara med eftersom allt sker i Bosnien. Men jag hoppas iallafall att hon får en toppendag!!

Nu vidare till packningen!

Bye


Kommentarer
Postat av: Olivera

Fan vad kul Alin! Vart har din mamma köpt lägis i Täby nånstans då? :)



Håller helt och håller med dig angående värmen! Jag håller på och dör, kan inte sova om nätterna! I natt stod fönstret i sovrummet öppet och balkongdörren i vardagrsummet så att det blev korsdrag och sen lite fläkt på det. Så.jävla.skönt. Jag sov som en liten bebis!



Hoppas att det går bra för dig på jobbet annars Äl! Vi måste ta och ses snarast! Jag jobbar nästan i princip varje dag men någon lucka får vi se till att hitta!



Puss på dig!

2010-07-13 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0