SOMMARLOV!

Njuter av mitt sommarlov/ledighet/mellantvåjobb. Inte för att det egentligen blir så mycket njuta när planet lyfter om 4 timmar mot Rom och jag sitter i ett fullständigt kaos med kläder som på något sätt ska packas ner i en väska? Men det är bara att trycka på annars får jag plocka bort lite grejer ur niklas packning?

Igår hade vi avslutning med jobbet. Vi drack champagne alla tillsammans och åt lite tårta.. sen gick vi hudtjejer och åt middag och drack massor med vin på Bistro Boheme! Det var jättemysigt och sorgligt.. man har ju träffats nästan varje dag i 2,5 års tid. Men vi vet alla att vi ses i höst igen..







Nu ska jag ta mig i kragen och packa och städa så att min mysiga resa kan börja!
Och om 2 veckor börjar jag mitt nya jobb..
Inte så taggad, jag vill ha mer ledigt!


Kommentarer
Postat av: Olivera

Ha det så underbart i Rom söta ni!

2010-06-24 @ 22:41:42
URL: http://olivera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0