Long time no see..

Så mycket att göra.. så lite tid. Jobbar på för fullt och varenda ledig tid går till lägenheten. Det går väl inte så snabbt som det var lovat, men nytt datum är den 25e mars.. och festen är den 27e så jag har två dagar på mig att piffa till lägenheten lite. Imorgon ska jag åka och köpa all dricka. Mekko köper taxfree från sitt jobb så mamma och jag åker och hämtar upp allt i Slussen. Det kommer bli grymt!!! (festen alltså)

Annars har jag fått en arbetsskada i axeln.. det gör satans ont och jag har riktigt svårt att göra vissa rörelser, så jag fick gå hem lite tidigare idag och imorgon har jag anpassat dagen efter min axel, så att det inte blir för ansträngande.

Sen har jag världens bästa pojkvän som ägnar all sin tid till att hjälpa till att renovera min lägenhet!! Han ska dit kl 8 imorgon och fixa med taket, för 2a gången den här veckan bara!

Nu ska jag laga lite mat innan alla bra program börjar för kvällen!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0