Nattfunderingar

Sitter nu här igen, nästan mitt i natten och skriver på en uppsats.. den ska vara inne på söndag så jag har egentligen gott om tid, förutom att den tar 4 dagar att skriva.. så egentligen ligger jag back ett par dagar med tanke på att jag jobbar hela helgen. Men det ska nog gå att ordna.. hela gymnasiet löste ju sig?

Nästa vecka är lägenheten färdig.. herregud, det ska bli SÅ KUL att se på resultatet. Jag var där idag och man kan knappt tro att det är samma lägenhet, och då är inte ens väggarna målade, nya golvet lagt eller spottarna i taket uppe. Ska bli så himla spännande!!! Ska fira stort med fest nästa lördag, det är ett som är säkert..

Måste skriva vidare på uppsatsen.. annars ligger jag illa till!

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0