Tralalala

Sitter här med en annan engelskauppsats och den var hundra gånger värre än den första om globalisering. Så självklart hittar jag hellre på andra saker att göra än att skriva den, som till exempel att uppdatera här!

Konserten i söndags var självklart grym, finns inget annat när man pratar om en Kent-konsert.. däremot kan jag tycka att de spelade lite för mycket hits. Man vill ju höra dem där mysiga låtarna som inte har spelats sönder på radion.. så tycker iallafall jag och alla självdestruktiva 15-åringar..

I fredags var jag på middag och stand-up på Ambassadeur med Linn.. komikerna var helt galna så jag måste bara rekommendera
en kille som gav mig magknip..
http://www.youtube.com/watch?v=FN9e17Kuf0o

Nu ska jag fortsätta skriva.. måste bli färdig ikväll..
Tur att man har google..

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0