trouble

Så ont i huvudet.. så mycket att tänka på, och inget är positivt!
Det blir iallafall ingen fest, för lägenheten är inte färdig och kommer inte bli färdig förrän flera flera dagar senare.
Så det blir ingen inflytt den här veckan som jag hade hoppats på och jag tänker inte ens hoppas på att det kommer ske veckan efter heller.

Jag önskar att det här vore det enda problemet.. men det är som med allt annat, det kommer i klungor..
well well..

Jag hoppas på det bästa och jag håller mig tillbaka i ett par veckor till..

Btw så är rubie på södermalm med oss nu och det är så himla bra för jag saknar ihjäl honom annars!!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Therese

meh åh va tråkigt med lägenheten!!! vad mer har hänt?? du får hojta till på msn nästa gång du är inne, ja finns där nästan jämt nu för tiden ;) puss på dig!

2010-03-22 @ 08:45:39
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Olivera

Varför blir det ingen fest?! :( Åhh..

2010-03-22 @ 22:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0