Doh!

Ni vet när man beställt massa kläder från internet så man bara längtar ihjäl sig tills avin slinker ner i brevlådan och man springer bort till hämtstället med skyhög förväntan, kommer hem sliter upp paketet och inspekterar allt och såklart provar med alla möjliga olika plagg/skor? well.. allt det där hände mig FÖRUTOM att jag kom hem helt tomhänt. Självklart har ICA-supermarket i Sabbatsberg tappat bort mitt paket..? HUR kan det hända när jag fått hem en avi? Sen frågade dem "Är du helt säker på att du inte hämtat ut paketet?" Hur skulle man ha kunnat glömma en sån sak?! jaja.. jag ska bli en sån jobbig jävel, som dem som kommer till cb som vill ha kompensation.. en feting kompensation. Hade köpt kläder för nästan 1000 spänn som bara är helt som bortblåst!

Jaja.. imorgon är en ny dag och alla dagar senaste veckan har varit sjuka på sitt eget lilla sätt.
Jag blir iallafall inte uttråkad!

All lycka till min älskling på sitt nya jobb imorgon!!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Olivera

Jag tycker att det är skönt att du har bloggen kvar :) är här inne jämt och kollar om det kommit något nytt. Ett bra sätt att hänga med lite i ditt liv när vi ändå inte träffas så ofta :( Det var hur mysigt som helst att bara få sitta och prata ut med dig Alin. Bara att få träffa dig liksom. Det var så himla längesen!



Puss på dig!

2010-05-20 @ 21:00:34
URL: http://olivera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0